Paket på villovägar....

Kommer ni ihåg att jag för två veckor sedan beställde ett paket med två klänningar??
Gissa om jag har fått den?? NEJ!! Företaget har skickat iväg det från England men paketet har fortfarande inte kommit till Sverige. Just nu håller de på att utreda det och har lovat att kompensera mig om jag fortfarande inte fått det till på tisdag. Jag vet nog hur de kan kompensera mig, har sett mycket jag gillar på deras sida....hehehe!!
Drömma kan jag väl! Men iaf.... börjar bli trött på att vänta.



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

oj, hoppas verkligen det kommer tillrätta! du har inte fått ngt kollinummer som man kan spåra? fast det kanske inte funkar så då man beställt fr utlandet...

2010-03-18 @ 09:25:44
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Nur

jag förstår dig... jag har väntat på paket i en månad!!! dom säger de skickade det 1/3.. e det här? nej... nu e det krig deluxe!

2010-03-18 @ 09:27:59
URL: http://thediaryofns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback