Tonight´s the night

Ikväll är det säsongspremiär av mitt favoritprogram: DHW!! Yes!!
Jag skulle vilja fylla bordet med en massa onyttiga godsaker och medans barnen sover och Mickael tränar skulle jag bara njuta till max. Men nej, fylla bordet med godsaker tänker jag inte göra. Kanske kan jag tugga på en morot eller nåt (risken är minimal). Däremot njuta till max ska jag göra ändå.... dock hade pricken över i:et varit att äta choklad till programmet t.ex. Ikväll sitter väl troligen 90% av landets kvinnor som frälsta framför Tv:n.
Du som inte tillhör den andelen, du vet inte vad du missar! Jag är DHW:are och DHW är min religion, =)


xxx Tina 

Kommentarer
Postat av: Malla

haha, jag missar det :) vi har inte ens den kanalen, kollar nästan aldrig tv, förutom sport och melodifestivalen.

2010-03-02 @ 20:07:38
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Nur

första steget e att bekänna... JAG E EN DHW:are.. :-D

2010-03-02 @ 23:02:13
URL: http://thediaryofns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback