Väntar paket

Jeeeiiiijjjj! Jag har gjort min beställning, två klänningar blev det. Jag hade tydligen sett fel för Nr1 fanns visst i min storlek så det blev den och en till. Den andra fanns inte med på bilderna som jag hade lagt ut, hade missat den från början. Alltid lika kul att vänta hem paket.....hoppas nu bara storleken passar.
Nu fattas bara lite fester så att man kan få användning av sina nya klänningar, den första blir om tre veckor och då är det jag som är värdinnan.
Det blir en kväll med en massa härliga och vackra tjejer!



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

så skoj med nya klänningar :) dom kommer säkert passa som handen i handsken!

2010-03-06 @ 17:05:09
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback