What to do, what to do?

Imorgon ska barnen vara på dagis ett par timmar på förmiddagen och efter det vill vi hitta på något hela familjen. Problemet är att vi känner oss helt idéfattiga. Mickael kom med förslaget att åka och bada men pojkarna är lite snuviga och då är det ingen bra idé. Vi var en heldag på Tekniska Museet för någon vecka sedan och det känns lite trist att åka dit igen redan. På fredag ska vi på påsktivoli, så det kan vi heller inte. Vill inte bara sitta hemma eller gå på nån lekplats för det kan vi alltid göra. Ja, har ni några tips??

TEKNISKA MUSEET












xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Malla

Bowla? Fast dom kanske är för små för det....har ni ngn skridskobana?

Hmm, jag var inte så idérik jag heller :P

2010-03-31 @ 20:40:28
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: cecce

Hej!

Tack för din fina kommentar!

Det är alltid roligt med nya läsare och nya bloggar att kika in i.



Ja..baka är ett av mina stora intresse. Antar att det är den kreativa delen av bakandet som lockar mej mest. Ätandet låter jag andra stå för.

Nu ljög jag nog lite ändå:-) Älskar kakor så klart men äter inte så mycket av det jag själv bakar. (Förutom smeten som jag är tokförtjust i)

Försöker träna en del också.

Men det är klart.

Ibland pekar vågen upp för mycket och då får bakningen stå tillbaka:-)



Hoppas ni hittar något att göra.

Lite påskpyssel kanske?

Marsipankycklingar?

Äggmålning?



Kramar!

2010-03-31 @ 21:00:08
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Nur

Wizz? andy's? funhouse? "vanliga" museet? bio? barnens scen har prova på cirkus, teater... fredriksdal museer o trädgårdar ( i simrishamn), mazetti har väl nåt as well... nallekonsert på konserthuset (kanske inte imorrn men en annan dag :-)) skånes djurpark.. brio har ett lekmuseum i osby.. :-D

2010-03-31 @ 21:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback