Det e dags för fredagsmys

Ja, här hemma är det allt annat än mys just nu. Stämningen e lite kinkigt men av två barn sover åtminstone en. One more to go! Passar sig inte M så får han oxå gå o lägga sig, hihihi!
Kom hem för en stund sedan efter att ha sprungit en timme med Isabella, hon är jätteduktig och det är verkligen kul att följa hennes utveckling! Nu ska jag ner och skära upp lite goda frukter som jag ska mumsa på, kommer egentligen inte riktigt ihåg vad vi har i kylen förutom jordgubbar men jag hittar säkert nåt mer.

Biljetterna till bion hämtades ut idag och vi blev till slut 27 tjejer! Kan ni höra kacklet när alla vi sitter tillsammans i en restaurang?? Stackars de andra gästerna. Jag vet inte vad jag ska ha på mig fortfarande och jag ser verkligen inga tips strömma in här precis.....Bättre kan ni väl!
Trevlig fredag på er!

Ps. Den här chokladasken fick jag av Isabella och den var ljuvligt god, prova vetja!!






xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Anonym

27 ?? And I´m not one of them.............

2010-05-14 @ 22:58:44
Postat av: Tina

Hej fröken anonym!

Hur blev vi 27 undrar du kanske? Jag hade bestämt med ett par av mina nära vänner att gå på bio och kolla SATC2 och när jag diskuterade filmen med några andra förstod jag att det var flertal som skulle gå samma kväll. Vi synkade ihop oss så att vi alla går samtidigt och därför går ut o äter innan för att få en möjlighet att umgås.

Vi förstod nog inte hur stort det skulle bli från början, jag har därför inte frågat alla mina vänner och hoppas att du förstår.

Det är helt enkelt en biokväll som har blivit till en helkväll. Du är såklart välkommen att följa med och vi kan säkert lösa det med biljetter!

Kram vem du än är!

2010-05-15 @ 10:41:42
URL: http://mstina.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha skojade bara med dig!! Jag hoppas ni får en trevlig kväll, med fest och glamour!

Själv ska jag se filmen några dagar senare under lite mer civiliserade förhållanden..:-D

2010-05-16 @ 11:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback