Droppar in....

Vill verkligen ha en rutin på att slänga in minst ett inlägg varje dag men vissa dagar blir det svårt att få ihop det med tiden. Man är så trött i huvudet på kvällen att man inte kommer på en enda mening att skriva. Sorry, men ska försöka bättra mig! Min motivation är oxå på en låg nivå för tillfället..... de bloggar jag följer märker säkert på att kommentarerna har avtagit men det beror inte på att jag inte läser de, det är bara för att man inte känner att man har något vettigt att kommentera.

Över till något helt annat!
Kommer ni ihåg vår muffinsproblem som jag skulle åtgärda med muffinsplåt efter tips från läsare?
I helgen bakade jag och Neo chokladmuffins med hjälp av plåt, och det blev minsann bra!
Muffinsen blev ganska små men bulliga och så goda! Jag och Neo la till lite utöver recept och det gjorde vi helt rätt i! Nästa gång ska vi vara ännu modigare.
Det bästa med bakning är när man ser hur barnen mumsar i sig det, det är minsann en njutning för både den som äter och den som betraktar. Jag ska försöka baka med Neo lite oftare, jag ser hur mycket han uppskattar det....ja och även jag!

                     
                      Min sockerbagare, han bakar kakor!

                 

                 
                 Det är inte storleken som räknas.....



xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Mikaela - Mamma till Nova

Hej! Vill bara tipsa om fyra tävlingar jag har igång just nu. Vinsterna är ett paket namnnappar,Haklappar med valfri text,Barnvagnsskylt och presentkort på Barnkalas.se på 150 kronor.



Kom gärna in och delta :)



Mvh // Mikaela



*Ps; Om du inte vill missa alla mina roligheter på bloggen får du gärna lägga till mig på bloglovin :)

2010-05-11 @ 17:50:35
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/
Postat av: Nur

ahh ja size DO matter! hahahha skoja bara... muffins tycker jag blir goare (skånska) i mini portioner.. svårt att klämma i mig en BIG AMERICAN muffin.. o du... lite bloggtorka e helt okej... :-D men du får inte tramsa till d me att lägga ner... detta e ju mitt nöje när lillen gör sitt! :-D

2010-05-11 @ 18:26:36
URL: http://thediaryofns.blogspot.com
Postat av: cecce

Vilka otroligt fina muffins!!!

De blev ju jättefina!



Förstår precis vad du menar...tycker inte att man alltid behöver kommentera. Dels ska det inte va något tvång, dels ska man ha något vettigt att säga:-)



Kramar!!

2010-05-11 @ 22:33:49
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Tess

Gud va fina dom blev nu med formen!!!

2010-05-13 @ 15:36:07
Postat av: Tess

Gud va fina dom blev nu med formen!!!

2010-05-13 @ 15:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback