Grattis älsklingen!

Idag fyller Mickael 35år, hipp hipp hurra!!
Vi ska fira honom både idag och imorgon.....hoppas att han blir riktigt glad över sin present.
Det får ni veta imorgon om vad det är.
Det innebär iaf PARTY med en massa sköna vänner!


Du är det bästa som har hänt mig och jag kan inte med ord beskriva vad du betyder för mig.
Jag är dig evigt tacksam för de två pojkarna vi har fått tillsammans. Jag hoppas på att vi får följa varandra under många år ihop.
KÄRLEK till dig min underbara älskling!



xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Nur

Va fint skrivet.. Hälsa grattis från mig o lillen :-)

2010-05-21 @ 09:23:34
Postat av: Malla

ja, så fint skrivet! grattis till honom :)

2010-05-21 @ 14:42:48
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: claudia

så fint :) lots off love till er bägge! Hoppas ni får det mysigt och roligt och alldeles alldeles underbart!!

Det är ju så essbenande så man inte kan tro det....=P

2010-05-21 @ 18:14:45
Postat av: Jennie

Ni är superfina tillsammans hela familjen.

Jättevacker kärleksförklarning till honom, så jag själv blir kär vet inte i vem bara.

Ha en underbar helg, det skall jag ha!

Puss o Kram

2010-05-22 @ 09:17:28
Postat av: Tess

Gud va fint skrivet, får tårar!!

Han ser ut att haft en helt fantastisk dag!

Ni är ett helt underbart par, är så glad över att se hur lyckliga ni är tillsammans, eftersom jag känns Micke såååå länge så önskar jag honom bara det bästa och det har han ju hittat hos dig!

Han är ju en av dom få barndomsvänner jag har kvar, och det är så mysigt att få följa er resa, här på bloggen och på FB...



All lycka till er mina vänner och er underbara familj!

Puss på er alla 4..

2010-05-22 @ 23:19:52
URL: http://kenzobebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback