Here I come again!

Long time, no see! Har haft semester från bloggen och det har varit ganska skönt. Mina dagar har rusat förbi så jag har varken haft tid eller ork att uppdatera. Så är det ibland! Min gångna vecka har innehållit en stor hemtenta som tog enormt mycket energi av mig, SATC 2 kvällen och renovering av gästrummet.

Hemtentan: Den var mycket större och mer tidskrävande än vad vi hade förväntat oss. Jag och min kurskamrat Moa satt 14 timmar i sträck i torsdags och räknade. Då var vi en av de första som blev färdiga. Dagen efter tog det cirka 8 timmar att renskriva allt som vi på torsdagen hade räknat. Blev klar precis i tid innan deadline. Känner mig lite lurad av vår kursansvarig eftersom han uppskattade att hemtentan skulle ta ungerfär 5 timmar att räkna. Yeah right! För honom kanske!!

Sex and the city 2-night: Wow!! så himla roligt vi hade det och kvällen gick väldigt fort!! Filmen var jättebra och undehållande. Alla tjejer var grymt snygga och glada! Foton togs i massor, dock bara lite med min kamera och de lägger jag upp snart. Jag och Nur kände oss ganska nöjda med hur kvällen blev och nu smider vi våra planer för nästa stora händelse.....

Renovering av gästrummet: Gästrummet målades om igår och fick en fondvägg. Jättefint och fräscht blev det, MEN ett större misstag som har skett är att tapeterna har satts upp och ner!!! OMG!! Jag har dock löst det med målaren som är en klasskamrat men tills vi har fått det ändrat så kommer jag att störa mig lagom på tapeterna. Lägger upp en bild så kan ni själva få avgöra.......

Sista dagen av denna veckan och sedan har jag två dagar kvar i skolan........sen är det sommarlov!
Tänk att jag ska ha pojkarna hemma med mig i 2 månader!!! Jag lär väl åldras sådär 10 år under sommaren.
Fast mycket roligt kommer att hända denna sommaren och jag ska njuta fullt ut.

Hur har er vecka varit och vad har ni hittat på för kul???

Glad morsdag till alla er fina mammor där ute!!!


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

kom precis hem fr danmark :) resten av veckan är oplanerad, skulle väl behöva påbörja, eller fortsätta renovering av tv-rum. Inte bra om man vänjer sig att leva i ett kaos :P

2010-05-31 @ 20:38:38
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback