Shoppat och klart!

Jag har surfat efter klänning och skor i ett par dagar nu. Tänk om jag hade haft mycket pengar, oj oj oj! Så mycket fint det finns. Men nu har jag iaf beställt lite kläder och förhoppningsvis kan jag ha något av de. Jag har beställt 3 klänningar, en kavaj, en väska och 3 par skor. Det låter mycket jag vet, men allt tillsammans blev ca 2200kr. Det mesta beställde jag från gojane.com som jag tidigare rekommenderat. En amerikansk sida med många fina kläder till väldigt låga priser. Jag har letat överallt: asos.com, eliseryan.uk, lipsy.uk, nelly.se och till slut blev det gojane.com och halens.se.
Det jobbigaste med att shoppa över nätet kan nog alla hålla med om att man vet aldrig hur det kommer att sitta på. Fast nu tycker jag att jag har garderat mig lite.
Till helgen firas M och hur det kan jag tyvärr inte berätta än men innan dess behöver jag lite färg på kroppen. Tänkte sola i solarium för första gången på typ 5-6 år. Jag kommer inte ens ihåg hur snabbt efter första solningen man får sola igen, nån?
Nu får jag försöka hitta lite matchande smycken.... sen är jag nog färdig!

Kom förresten precis på att för ca 3 veckor sedan hade jag 1-års jubileum på bloggen, men det glömde jag helt bort! Hipp hipp hurra för mig!!



xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Malla

hurra! :)

kul med nya kläder, hoppas vi får se sen!

2010-05-16 @ 21:13:29
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback