Vad blev det då?

Då har man fått frisyren fixat idag av Lotta. Tack och lov slipper jag se de gråa hårstråna ett par veckor nu, tills de kommer krypandes tillbaka.... Jag bestämde mig för att bibehålla det bruna och det höll både Lotta och M med mig om. Slingor är så fräscht på sommaren men det sliter oxå jättemycket på håret, så för denna gången lät jag bli. Nästa frisördejt med Lotta får bli innan min 30-års dag, vad det blir då har jag ingen aning men nån förändring känner jag för.
Funderar på att byta min plattång från GAMA till GHD, den jag har köpte jag för inte alls längesedan men tror nog ändå att GHD är snäppet bättre än min. Något annat som jag har bestämt mig för att investera i är värmespolar, just nu lockar jag mitt hår med plattång men tydligen ska det vara smidigare med värmespolar. Tips på en sida att köpa hårgrejer från är: Baresso.se. Ofta bra erbjudadanden har de och de är ganska låga i sina priser.
Jag kommer att vara urfattig till sommaren med allt som jag har planerat att köpa.



xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback