Vax OFF!

Oj oj oj! Har vaxat mig idag....från benen hela vägen upp till bikinilinjen!
Det gjorde ont men jag förväntade mig nog en värre smärta.
Jennie som vaxade mig var jätteduktig och det gick fort.
Nu är man lite öm på bikinilinjen men jag är så hårfri och fin. 
Detta måste jag försöka bibehålla och planerar nästa vaxträff om ca 4 veckor.
Förhoppningsvis gör det mindre ont då och förhoppningsvis får jag med mig Isabella som oxå är sugen på det.
Skönt att slippa raka sig sådär varannan dag och kanske om någon månad börjar jag IPL-behandling mot armhålorna. Mycket hårprat på det senaste men alla känner vi väl igen problemet?



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

jo, lite färre hårstrån skulle vara ok :P

Jag epilerar benen men vågar inte ta med den hemaska grejer vid bikinilinjen :S

2010-05-09 @ 21:30:56
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Petra

IPL behandling is tha shiiiit Tina! Gör inte ont inte ett dugg eller jo....nu efter min tredje behandling ökande man styrkan eftersom jag gör ett uppehåll under sommaren och då kan jag säga att det gjorde ont. Men där finns säkert värre smärtor.



Vill du komma billigt undan skall du åka till HBG/Drottninghög/Beauty ztyle, jag gör armhålor samt bikinilinje för 990kr, för bägge!!! Crazy priser!



Kram

2010-05-11 @ 20:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback