Jag är för go´

Hejsan svejsan!
Hann knappt med och nu är helgen över. Jaja, det kommer fler helger.
Idag har jag fått present, måste vara för att jag är världens snällaste! Hahaha!!!

 
Mina nya shoes.........                                    Fräsch till träningen!

Ooooooh! Nu planeras det en härlig skidsemester, I like!
Jag har dock bara stått på skidor 2!! gånger men vad gör det?? Roligt var det iaf och jag bara älskar utmaningar!

Vet förresten någon när Desperate housewives är tillbaka??? Har abstinens!!!


xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Nur

hang in there baby!!! nästa vecka börjas d... despan och grey's...

2011-03-13 @ 21:25:20
URL: http://thediaryofns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback