Pokemon tajm!

Lördagmorgon och vi sitter framför tv:n som visar Pokemon (jag är lagom intresserad så därför sitter jag med datorn). De har bara sett filmen 7 gånger, såååå spännande det måste vara. I för sig har jag sett Dirty Dancing minst 25-30 gånger. En av mina absoluta favoriter!
Igår var en underbar fredag med massor av härliga människor på besök, Monika med sina godingar, Isabella med sitt söta ansikte, Amin med sina muskler, min bror med sin godhet och min pappa med sitt bus till killarna. Nevin var så glad att han studsade runt av glädje. Det var gemensam middag med tacos och sedan var det filmtajm med massa gottis framför oss.

På dagen var jag hemma hos Desse och hälsade på henne och hennes supersöta pojke som fyllde 2 månader.
Han e så otroligt söt, skulle kunna äta honom till efterrätt! Är så glad och tacksam för att Desse och hennes man har fått en sådan fin son. GRATTIS min älskade vän! Älskar dig mer är du någonsin kan ana! Sebastian har sin egen speciella plats i mitt hjärta och nu har jag tre änglar.


Sebastian.


Ps. För er som har läst bloggen ett tag vet att jag lovade er en efter bild på Isabella ( hon påbörjade en resa mot en hälsosammare resa för ett år sedan). Den kommer upp snart!


xxx Tina


Kommentarer
Postat av: desse

Naaaw tack gumman... Älskar dig me.. det vet du min älskade vän kramiz

2011-03-13 @ 16:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback