TJA!

Hej mina kära läsare!
Efter drygt 6 månaders vila ifrån bloggen tänkte jag börja ventilera mig själv igen.
Kan inte lova att jag ska skriva varje dag eller att jag lägger upp en massa bilder men jag ska iaf underhålla er ;)
Mitt pluggande går framåt och jag kan knappt fatta att jag snart är färdig med mitt andra år. Det har gått sååå fort! Jag stortrivs i skolan och jag har en underbar klass med fina klasskamrater. Helt enkelt, en otrolig gemenskap. De flesta kommer jag definitvt att fortsätta hålla kontakten med efter högskolan.
Jag har oxå under året engagerat mig i andra saker som har fyllt mig med glädje. Tex är jag numera ambassadör för ett förbund och jag är även sedan i tisdags invald i styrelsen i samma förbund.
I tisdags hände även något annat stort, jag har varit med i en projektgrupp för Malmö Högskolas arbetsmarknadsmässa. Dagen avslutades på Hipp med en otrolig bankett med Robin Paulsson som underhållning. Efter banketten började ett festligt party, där alla var på hugget. Jag hade så kul och längtar till nästa års mässa!





xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Helena

Hur i hela fridens namn har du hunnit med så mycket på 6 månader???? Grymt jobbat!!!!!

2011-03-10 @ 17:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback